Què és un Personal Shopper Immobiliari

Un Personal Shopper Immobiliari és un agent format i especialitzat per a ajudar els clients a comprar i invertir en el mercat immobiliari.

Analitza amb deteniment les necessitats i els gustos del comprador i l’assessora sobre la viabilitat de la seva petició.

Busca les propietats que s’ajusten a la petició del client entre els particulars, les borses MLS, altres agents immobiliaris i les propietats fora de mercat, utilitzant contactes, formació i tecnologia.

No fa d’intermediari entre comprador i venedor. Només es posiciona i defensa els interessos del comprador –el seu únic client– posant tota la formació i experiència al seu servei.

Serveis

Qualificació de les necessitats del client

Qualificació de les necessitats del client, zones apropiades, etc. S’organitzarà una reunió amb el client potencial, tant empreses com particulars, per conèixer i entendre’n les necessitats.

Presentació de les opcions trobades

Tria dels immobles potencials. Després de presentar l’informe de tots els immobles, el client i el Personal Shopper Immobiliari triaran els que considerin més atractius per tancar les visites.

Lliurament d’un informe de l’habitatge

Lliurament d’un informe de l’habitatge amb els avantatges i els inconvenients de la propietat triada, la descripció de l’habitatge, les despeses de la propietat, la valoració dels objectius del client i la negociació del preu per a la presentació de l’oferta.

Lliurament de l’oferta de servei personalitzada

A l’oferta es detallaran els serveis, el pla d’acció i les condicions.

Visita i inspecció tècnica

Visita i inspecció tècnica per part d’un arquitecte i confecció d’un informe en castellà o en anglès.

Visita amb el client de les propietats

El Personal Shopper organitzarà i guiarà les visites segons la disponibilitat del client.

Tria

Es lliurarà un dossier amb l’informe tècnic i la valoració objectiva de les propietats preseleccionades.

Tramitació dels canvis de titularitat dels serveis

Gestionem els tràmits necessaris per al canvi de titular dels serveis bàsics de l’immoble, des del Registre i el Cadastre, fins a la llum i el gas.

Gestió en notaria i consultes a advocats

Descompte d’almenys un 10% a la notaria.

Ajudem a persones que venen a treballar a diferents ciutats d’Espanya

Ajudem a persones que venen a treballar a diferents ciutats d’Espanya (provinents d’altres països o d’altres ciutats) a trobar un habitatge de lloguer i en els primers tràmits per a la seva instal·lació, com ara el NIE, la Seguretat Social, el padró i l’obertura d’un compte corrent. Alguns ens demanen informació de col·legis, gimnasos i zones d’oci.

Serveis externs

Serveis externs per contractar:

  • Trasllats
  • Empresa constructora amb garanties
  • Arquitectes
  • Serveis de manteniment
  • Disseny d’interiors

Contacta amb un Agent del comprador especialitzat en la teva zona

Indica’ns què t’agradaria comprar i on. Un Personal Shopper Immobiliari es posarà en contacte amb tu: