1
Qualificació del client
Es durà a terme una reunió amb el client potencial, tant empreses com particulars, per conèixer i entendre’n les necessitats: tipus d’immoble, objectiu de la inversió, % de rendibilitat, pressupost i prioritats.
2
Entrega de l’oferta de servei personalitzada
A l’oferta es detallaran els serveis, el pla d’acció i les condicions.
3
Elaboració de l’informe
A l’informe es recolliran tots els immobles sota els requeriments del client. S’inclouran: propietats existents, “off market” i propietats al mercat.
4
Tria dels immobles potencials
Després de la presentació de l’informe de tots els immobles, entre el client i el Personal Shopper Immobiliari triaran els que considerin més atractius per tancar les visites.
5
Programació de les visites
El Personal Shopper organitzarà i guiarà les visites segons la disponibilitat del client.
6
Avaluació de les propietats visitades
Es lliurarà un dossier amb l’informe tècnic i la valoració objectiva de les propietats preseleccionades.
7
Presentació de l’oferta
Presentar i argumentar l’oferta a la part venedora.
8
Assessorament legal en el procés de compra
Es lliurarà un dossier amb l’informe tècnic i la valoració objectiva de les propietats preseleccionades.
9
Servei de postvenda
Incloent canvis de titularitat, etc.